מכשיר פולסים TENS

מכשיר פולסים

מכשיר פולסים TENS. התעמלות שרירים חשמלית. השם “TENS” מציין את הקיצור לביטוי “Transcutaneous Electrical Nerve Stimulation” באנגלית, שמתאר את עקרון הטכנולוגיה.

הטכנולוגיה של TENS מבוססת על השימוש בפולסים חשמליים מתח נמוך שנשלחים מכשיר חשמלי לדרך העורית (Transcutaneous) ומעניקים תחושת תחושה (Stimulation) לעצבים באיזורים המתויגים בעיקר ככאבים כרוניים או כאבים שמתרחשים באופן תקופתי. טכנולוגיית TENS מיועדת להקלה על כאבים ולטיפול בכאבים שונים, והיא נפוצה בטיפול נוכחי בכאבים כרוניים, תחושות כאב בתחושה נראות, וכאבי שרירים.

בזמן הטיפול, הפולסים החשמליים מעוררים את העצבים הפריפריים ומעניקים תחושת תחושה של עירוי, שימוש תקופתי של הטכנולוגיה יכול לסייע להקלה זמנית על הכאב ולהפחית את הדרישה לנוגדי כאב. כמובן, כמו כל טיפול רפואי או טיפוחי, כדאי להיות ערים ולהתייעץ עם מומחה רפואי לפני השימוש במכשיר TENS, כדי לוודא שהטיפול מתאים לך ומתבצע בצורה בטוחה ויעילה.

סדרת R-C4A SERIES 5000 NMES

מדובר במכשיר מקצועי ומתקדם מסדרת R-C4A SERIES 5000 NMES. הוא מציע מגוון רחב של תוכניות לטיפול ושיפור הכושר הפיזי של המשתמש.

התכניות במכשיר נראות כדי לספק טיפולים שונים:

  1. 60 תוכניות לבחירה: נראה כי ישנן 60 תוכניות זמינות לבחירה, כך שהמשתמש יכול למצוא את התוכניות המתאימות ביותר לצרכיו הספציפיים.
  2. 30 תוכניות TENS :TENS הוא טכנולוגיה שמשתמשת בפולסים חשמליים מתח נמוך כדי להקל על כאבים ולטפל בבעיות כאב כרוניות.
  3. 27 תוכניות EMS: EMS הוא התעמלות שרירים חשמלית ומתרגלת את השרירים ומחזקת אותם, ויכולה לשמש להבראת שרירים והגברת כוחם.
  4. 3 תוכניות עיסוי: התוכניות לעיסוי עשויות לספק טיפול מרגיע ומרגש לשרירים ולרקמות.
  5. 4 פדים נדבקים: הפדים הנדבקים משמשים להקלת המכשולים והשימוש במכשיר ולאפשר תהליך טיפוח נוח.

מחיר המכשיר עלה ל-599 ש”ח, ונראה כי יש לו יתרונות רבים ואפשרויות טיפול מגוונות. כמובן, כדאי להיות ערים ולהתייעץ עם מומחה לפני שרכשת את המכשיר. כדי לוודא שהוא מתאים לצרכיך ויכול לספק את הטיפולים והתוצאות שאתה מחפש. נכון לעכשיו, אני לא יכול להציע עוד מידע נוסף או ביקורות על המוצר. אך יתרונותיו נראים מבטיחים.

מכשיר הפולסים R-C4B TENS+EMS SERIES 4000

מכשיר הפולסים R-C4B TENS+EMS SERIES 4000 הוא מכשיר מתקדם המשלב את טכנולוגיות TENS ו-EMS לטיפול ושיפור כושר הגוף והבריאות. המכשיר מגיע עם מגוון תוכניות לבחירה, מה שהופך אותו לכלי חשוב לטיפול והקלה על כאבים, פיזיותרפיה וחיזוק שרירים.

מכשיר פולסים

תכונות המכשיר:

  1. דגם: R-C4B SERIES 4000 – כמו ששמו מציין, מדובר בדגם מסדרת הפולסים R-C4B SERIES 4000.
  2. 22 תוכניות לבחירה: המכשיר מציע מגוון של 22 תוכניות שונות לבחירה. כך שהמשתמש יכול לבחור את התוכניות המתאימות לטיפול הרצוי.
  3. 10 תוכניות TENS: הטכנולוגיה TENS מיועדת להקלה על כאבים כרוניים ובעיות כאב שונות.
  4. 9 תוכניות EMS: טכנולוגיית EMS מגרה תוך כדי שמירה על עובי הקלפי על השריר, מקנה לטיפול את היכולת לחזק ולהגביר את השרירים.
  5. 3 תוכניות עיסוי: המכשיר מספק תוכניות עיסוי שונות לשחרור ערכות הגוף והקלה על מתחים.
  6. 4 פדים נדבקים: הפדים הנדבקים מאפשרים שימוש נוח ונייד של המכשיר במקומות שונים בגוף.

מחיר המכשיר הוא 499 ש”ח, ובהחלט נראה כי יש לו יתרונות רבים ואפשרויות טיפול מגוונות. כמובן, כדאי להיות ערים ולהתייעץ עם מומחה רפואי לפני הרכישה או השימוש במכשיר. כדי לוודא שהטיפול מתאים לך ומתבצע בצורה בטוחה ויעילה.

מכשיר פולסים TENS+EMS R-C3 נטען SERIES 3000

מכשיר R-C3 SERIES 3000 הוא מכשיר עיסוי טנס נייד, המפעיל את עצמו על ידי סוללות. הוא מתבצע באופן ידני ומגיע עם מספר תוכניות לבחירה המתאימות למגוון צרכים ומטרות. המכשיר מבוצע בצורה ניידת, מה שהופך אותו לאידיאלי לשימוש בבית, בנסיעות או בעבודה.

תכונות המכשיר:

  1. 22 תוכניות לבחירה: המכשיר מציע 22 תוכניות שונות לבחירה. כך שניתן להתאים את הטיפול לצרכים המדויקים של המשתמש.
  2. 9 תוכניות TENS: המכשיר מתאים לטיפול בטכנולוגיית TENS, המשמשת להקלה על כאבים כרוניים ובעיות כאב שונות.
  3. 8 תוכניות EMS :EMS היא התעמלות שרירים חשמלית המגרה תוך כדי שמירה על עובי הקלפי על השריר.
  4. 5 תוכניות עיסוי: המכשיר מספק תוכניות עיסוי שונות לשחרור ערכות הגוף ולהקלה על מתחים.
  5. 4 פדים נדבקים: הפדים הנדבקים מאפשרים שימוש נוח ונייד של המכשיר במקומות שונים בגוף.

מחיר המכשיר הוא 399 ש”ח, ונראה שיש לו יתרונות מגוונים וכמה תכניות לבחירה. כמובן, כדאי להיות ערים ולהתייעץ עם מומחה רפואי לפני הרכישה או השימוש במכשיר. כדי לוודא שהטיפול מתאים לך ומתבצע בצורה בטוחה ויעילה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן
%d בלוגרים אהבו את זה: