הטבה שניתנת בהתאם להסדר הסתלקות שאושר במסגרת תובענה ייצוגית

(ת״צ 62830-02-23 מנטל נ׳ מדיקסקייר).

למען הסר ספק יובהר, כי במסגרת ובתקופת חלוקת ההטבה המשיבה תציין באתר האינטרנט באופן מפורש ובולט שמדובר בהטבה שניתנת בהתאם להסדר הסתלקות שאושר במסגרת תובענה ייצוגית (ת”צ 62830-02-23 מנטל נ’ מדיקסקייר).

ביום 14.1.2024 הגישו הצדדים הבהרותיהם. באשר למתן ההטבה בסך 100 ₪ בכל קנייה משווי של 300 ₪ ומעלה, טענו הצדדים כי אין המדובר “בהסדר קופונים” .

המדובר בהטבה זמנית בת 3 חודשים וככל שלא תנוצל ו/או תנוצל באופן חלקי על ידי הצרכנים במהלך פרק זמן, הרי שממילא הכספים שנותרו יועברו כתרומה לקרן לחלוקת כספים לפי סעיף 27א לחוק תובענות ייצוגיות. הצדדים ציינו כי ההסדר נועד לפצות קודם את הצרכנים שירכשו מוצרים מאתר האינטרנט של המשיבה (שעומד במרכז בקשת האישור בתיק דנא). 26. בכל הקשור להטבה בקניה משווי של 300 ₪ ומעלה, יובהר כי מדובר בשווי נמוך ביחס לשווי רוב המוצרים הנמכרים באתר. מעבר למוצרים ספורים שנמכרים בשווי של 150-200 ₪, הרי שרוב המוצרים המוצעים למכירה באתר עולים על סך של 300 ₪ כך שבמידה ומי מהצרכנים יבקש לנצל את ההטבה המוצעת בתקופת הזמן המוסכמת, הוא יכול לעשות כן תוך בחירה מקשת רחבה של מוצרים המוצעים באתר המשיבה.

הבהרה חשובה :

עוד יובהר כי ההטבה תחולק תוך שמירה על הוראות הדין בכל הנוגע לאופן פרסום מבצעים, ובכלל זה לא תינתן הטבה למשך תקופה העולה על 35 ימים ויתקיים מרווח של 7 ימים בין הטבה להטבה.