מכשיר רטט מומלץ – כל מה שאתם צריכים לדעת

מכשיר רטט מומלץ – כל מה שאתם צריכים לדעת

מכשיר רטט לחיטוב ולהורדה במשקל הוא דרך חדשנית ונהדרת להשגת תוצאות מהירות ואפקטיביות. כיצד עובד המכשיר, למי עשוי להתאים השימוש בו והיכן תוכלו לרכוש מכשיר רטט מומלץ במחיר אטרקטיבי? כל התשובות ועוד, במאמר הבא.

 

מה זה בדיוק מתקן רטט?

נראה כי הרזייה וחיטוב לנצח יעסיקו את האדם ואת האנושות. בשנים האחרונות, בעיקר בזכות התקדמות הטכנולוגיה והמכשור הרפואי, הומצאו כמה שיטת מעניינות ויעילות במיוחד, כאשר מכשירי הרטט הם בהחלט אחת מאותן שיטות. למעשה, מכשיר רטט להורדה במשקל הינו פלטפורמה מיוחדת עליה עומד המתאמן, ובזכות מנגנון רטט ייחודי מתקבל אפקט של חיטוב, הורדה במשקל וחיזוק הגוף והרגליים. השימוש במתקן הוכח גם כמסייע בשיפור היציבה בשיטה פיזיוטרפיסטית. המתקן יציב במיוחד וניתן לעשות בו שימוש עד להגבלת משקל של כ-250 ק”ג.

 

איך זה עובד?

מכשירי הרטט נחשבים לפורצי דרך בעולם החיטוב וההרזיה ובבסיסם עומדת טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית. במקור, פותח המוצר עבור אסטרונאוטים אשר חזרו לכדור הארץ לאחר מסע ארוך בחלל ונדרשו למכשיר אשר יסייע להם להפעיל מחדש את שרירי הגוף. מכשיר רטט לחיטוב הגוף גורם לשרירים לפעול באופן שאינו רצוני, דבר השונה במהותו מפעילות ספורט סטנדרטית, המכשיר גורם לשרירים להתכווץ ופעולה זו היא שגורמת להתחזקות השריר ולחיטוב הגוף. עקב המאמץ השרירי, נהנים המתאמנים גם משריפה של קלוריות ומתקבל אפקט הוליסטי של הרזיה וחיטוב משולבים.

 

מכשיר רטט להורדת משקל – למי זה מתאים?

לאימון הרטט מספר גדול של יתרונות מה שהופך אותו למוצר יעיל עבור מרבית האנשים. האימון בעזרת המכשיר אינו מפעיל לחץ על השלד, המפרקים, הגידים והרצועות, בשל כך הוא מתאים במיוחד לאלו אשר סובלים מכאבים בגב ובברכיים ומתקשים לנוע או לבצע פעולות ספורט רגילות. באופן כללי, השימוש במכשירי הרטט מתאים לכמעט כלל האוכלוסייה, כולל אוכלוסייה המתקשה לבצע פעילות ספורט סטנדרטי: ספורטאים חצי מקצועיים ומקצועיים, אנשים בעלי עודף משקל, קשישים, ילדים ומבוגרים, עבור כל אלו השימוש במכשיר יהיה יעיל, אפקטיבי ובין היתר גם מהנה.

 

אופן השימוש

מתקן הרטט בנוי בצורה נוחה וידידותית למשתמש כך שגם אופן השימוש הוא פשוט ונוח למדי. כל שעליכם לעשות על מנת להשתמש במכשיר הוא לבחור את תוכנית הרטט הרצויה עליכם, לעלות על הפלטפורמה ולהתחיל בביצוע התרגילים. המכשיר כולל תצוגת לד ולחצני “טאצ'” נוחים, שלט רחוק לשליטה תוך כדי אימון ורצועות גומי לעמידה יציבה ולחיזוק הידיים. תדירות האימונים תלויה בכם ובתוכנית האימון שלכם, אין הגבלה על תדירות, אך מומלץ לשמור על שגרת אימון בריאה לגוף ולנפש.

 

מכשיר כושר רטט – מחיר

באתר החנות של “מדיקס-קייר” תוכלו למצוא מכשיר רטט

אשר גרף אלפי חוות דעת חיוביות ברחבי העולם. ה-MC-8800 זמין לרכישה ישירה מהאתר ולמשלוח מהיר עד לפתח ביתכם, הכל במחיר המשתלם בארץ – 1,499 ₪ בלבד. רכישת המכשיר תקנה לכם שנת אחריות מלאה של היבואן הרשמי.

 

מדיקס-קייר – לחיים בריאים ושמחים

אנו ב-“מדיקס-קייר” מביאים לכם מגוון עצום של מוצרים איכותיים, בנוסף למכשיר הרטט תוכלו למצוא בקטלוג האתר שלנו:

  • מכשירי עיסוי – עיסוי רגליים, עיסוי ידני, רצועות עיסוי, כורסאות עיסוי, מושבי עיסוי, מזרני עיסוי ועוד.
  • מדי לחץ דם
  • מכשירים דנטאליים לבריאות הפה
  • מכשירים רפואיים ביתיים
  • ועוד

כל המוצרים שלנו נבדקים ונבחנים על מנת לוודא כי הם אכן עומדים בסטנדרט הגבוהה אותו אנו רוצים לספק ללקוחותינו וכולם ללא יוצא מן הכלל זמינים לרכישה מקוונת פשוטה, יעילה ומהירה.

 

צרו קשר

במרוצת השנים זכינו לשרת אלפי לקוחות מהציבור הישראלי הרחב ואנו גאים על האופציה לייבא מוצרי איכות בעלי שם עולמי לקהל הישראלי, תוך שמירה על רמת שירות חסרת פשרות ומחירים אטרקטיביים במיוחד. אנו מזמינים אתכם להצטרף לציבור הלקוחות המרוצים שלנו ולהתחיל ליהנות ממכשירי עיסוי מתקדמים ומכשור נוסף שיסייע לכם לשמור על אורח חיים בריא. לפרטים נוספים חייגו: 054-7217555.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן
%d בלוגרים אהבו את זה: