כתבה עלינו בוואלה !

מדיקסקייר: פתרונות מפנקים לטיפול בכאבי גוף ולשיפור איכות החיים

כמעט ואין מי שלא אוהב מסאז’ מפנק המעניק פינוק מושלם ומשרה אווירה נינוחה, אך מעטים יודעים כי עיסוי מושלם אפשר לקבל מידי יום, בכל מקום – בבית, בעבודה ואפילו ברכב. הכירו את מוצרי העיסוי של ”מדיקסקייר” לפינוק ושדרוג איכות החיים ..עיסוי

    מוצרי העיסוי של מדיקסקייר (יח"צ)

    מוצרי העיסוי של מדיקסקייר (צילום: יח”צ)
     
     

    משאלת הלב של כולנו לאחר יום עבודה מפרך ואינטנסיבי, הכולל נסיעה ממושכת בגודשי התנועה המאפיינים את ארצנו, לחצים ועומסים בעבודה, היא להגיע לביתנו ולהתרווח על הכורסה בנוחות. דמיינו את הרגע הזה, בשילוב כורסת עיסוי מפנקת שמעסה לכם את השרירים, או מכשיר עיסוי קומפקטי שמסייע לכם להרפות את הגוף, להפיג את המתח והלחץ שעבר על גופכם במהלך היום ולהקל על השרירים.

    בעזרת מוצרי העיסוי והטיפול של ”מדיקסקייר” כך יכולה להיראות שגרת חייכם. עורך מערכת המומחים יצא לבדוק עבורכם את המוצרים של החברה.

    מוצרי העיסוי של מדיקסקייר (יח"צ)

    מוצרי העיסוי של מדיקסקייר (צילום: יח”צ)
     
     

    MEDICS CARE היא חברה יבואנית ומפתחת מוצרי בריאות שמתמחה בהנגשת פתרונות לכאבי הגוף באמצעות פיתוח ושיווק מוצרי עיסוי ביתיים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם. בשיחה שערכנו עם רואי, מנהל החברה הוא מספר “MEDICS CARE נוסדה על מנת לשפר את איכות חייהם של הציבור בישראל. אנשים משלמים אלפי שקלים לטיפולים פיזיותרפיים וטיפולי עיסוי חד פעמיים וסובלים מהמתנה רחוקה בין טיפול לטיפול. המוצרים שלנו נותנים מענה כתחליף לטיפולי עיסויים הללו או כסיוע נוסף בהתקדמות הטיפול.”

    למעשה, מוצרי העיסוי של ”מדיקסקייר” מספקים מענה משולב: הקלה מכאבים כרוניים הפוגעים באיכות חייו של האדם ופינוק בעיסוי נגיש אותו ניתן לבצע כמעט בכל מקום על ידי הזמינות של המוצרים.

    מוצרי העיסוי של מדיקסקייר (יח"צ)

    מוצרי העיסוי של מדיקסקייר (צילום: יח”צ)
     
     

    מוצרי עיסוי

    כבר ברפואה הסינית מכירים בחשיבותו של עיסוי הגוף. לפיה, העיסוי מעניק שיפור ניכר במצב הרוח ואף מסייע בטיפול במחלות שונות ובכאבים בעצמות, בשרירים, כאבי ראש. מחקרים מוכיחים כי עיסוי הגוף מפיג מתחים ומשחרר לחצים. העיסוי מתאים גם לספורטאים חובבנים ומקצוענים, שכן הוא מאפשר שחרור שרירים תפוסים ומסייע בהמרצת מחזור הדם. באמצעות מכשירי עיסוי ידניים ניתן ליהנות מעיסוי שיאצו מקצועי לטיפול נקודתי בכאבי שרירים.

    בנוסף, אורח החיים המודרני הכולל ישיבה ממושכת ונטולת פעילות גופנית מאומצת מוביל לכאבים עקב ישיבה לא נכונה. מושבי עיסוי הם פתרון מושלם עבור שמירה על יציבות נכונה בישיבות ממושכת.

    בחברה משווקים מוצרי עיסוי נוספים כגון כריות עיסוי, מזרני עיסוי, רצועות עיסוי לצוואר לגב ולרגליים, מכשירי EMS, מכשירי Pulse, מכשירי עיסוי לחלקי גוף שונים, מתקני רטט ספורטיביים פיזיותרפיים לשיפור יציבה וחיזוק הרגליים, ועוד מגוון רחב של מוצרי עיסוי שמסייעים לשיפור איכות החיים באופן ניכר.

    בכל הנוגע לאיכות המוצרים, רואי מבהיר כי ב”מדיקסקייר” מקפידים על איכות ללא פשרות “מוצרי העיסוי שלנו עברו פיתוח מתקדם וטכנולוגי המדמה עיסוי אמיתי. חשוב לרואי לציין כי כל המוצרים שלנו מיוצרים לפי דרישות מכון התקנים הישראלי ועומדים בדרישות הנוקשות בכל הנוגע לטיב המוצרים. המוצרים הם האיכותיים והבטיחותיים ביותר וכוללים פונקציות ייחודיות בעלות פיתוח טכנולוגי מהפכני, כגון לחץ כריות אוויר המשפר את זרימת הדם ומעצים את תחושת העיסוי ומפיג לחץ מידי. אלו אפשרויות שלא ניתן להשיג באמצעות עיסוי ידני ובכך מודגשים היתרונות המשמעותיים של מכשירי העיסוי שלנו.”

    אין ספק כי המוצרים המהפכניים של MEDICS CARE מביאים בשורה חדשה אל הציבור בישראל, המאפשרת לשמור על הבריאות וליהנות מפינוק מושלם בבית, בעבודה, ברכב ובכל רגע נתון.

    את כל מוצרי החברה תוכלו לקבל במשלוח עד לפתח ביתכם תוך מספר ימים ממועד ההזמנה.

    מוצרי העיסוי של מדיקסקייר (יח"צ)

    מדיקסקייר (צילום: יח”צ)
     
     

    MEDICS CARE

    אולם תצוגה – דרך בן צבי 84, תל אביב

    לאתר

    לעמוד הפייסבוק

    לעמוד אינסטגרם

    •  

    השאר תגובה

    אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

    דילוג לתוכן
    %d בלוגרים אהבו את זה: