כיסא מסאז לבית

כיסא מסאז לבית

תמיד עברתם ליד כורסאות העיסוי הפזורות ברחבי הקניונים וחלמתם על אחת כזו גם אצלכם בסלון? עכשיו זה אפשרי מתמיד. באתר של “מדיקס-קייר” תוכלו למצוא מגוון רחב של כורסאות עיסוי – מבצע חסר תקדים ומשלוח מהיר עד הבית.

 

כורסת מסאז פרטית

סגנון החיים המודרני מאופיין בשעות ישיבה מרובות, בזמן העבודה מול מסך המחשב, בזמן צפייה ממושכת בטלוויזיה או בזמן בהייה במסך הטלפון. לכן, אין זה מפתיע כי רבים מאיתנו מפתחים כאבי גב, שרירים תפוסים וכאבי גוף שונים כאלו ואחרים. למזלכם, הפתרון נמצא במרחק הקלקה. כיסא עיסוי פרטי בבית שלכם יאפשר לכם ליהנות ממסאז’ משחרר בזמן צפייה בטלוויזיה, באופן ספונטני כאשר מתעורר כאב או סתם כאשר מחשק לכם עיסוי מפנק. הכורסאות הן אופציית העיסוי המכני הטובה ביותר שכן הן בנויות כך שיעניקו מסאז בכל חלקי הגוף ולרוב משולבת בהן טכנולוגית עיסוי חכמה ומתקדמת.

 

כורסת מסאז הכי טובה

“מדיקס-קייר” היא חברה שפועלת כבר שנים ארוכות בתחום מכשירי העיסוי, רתמנו את כל הידע והניסיון שצברנו על מנת להביא לכם את כורסאות העיסוי הטובות ביותר בעולם:

  • כורסאת עיסוי מולטי פונקציונלית
  • כורסאת מסאז בטכנולוגיה 4D + דור שלישי לסריקת מדדי גוף לדיוק בעיסוי
  • כסא מסאז נדנדה – מגוון כורסאות עיסוי נדנדה בעיצובים מהודרים

כורסאות העיסוי מבית היוצר של “מדיקס-קייר” מיוצרות בסטנדרט הגבוה ביותר, תוך שילוב של חומרי גלם משובחים, טכנולוגיות מתקדמות ומקצועיות רבה של אנשי צוות ומהנדסים מנוסים.

 

הזמנה מקוונת

כורסאות העיסוי, כמו גם יתר מוצרי החברה, זמינים להזמנה ישירה מאתר האינטרנט. באתר תמצאו קטלוג מוצרים מפורט, מערכת הזמנות קלה ונוחה לתפעול, מנגנון תשלום מאובטח, מדיניות החזרות ברורה וכמובן – מחירי מבצע אטרקטיביים והובלה מהירה עד הבית. בכל אחד משלבי הרכישה תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ואנו נדאג לייעץ, להכווין ולסייע לפתור כל בעיה שעלולה לצוץ ועד להשלמת הרכישה בהצלחה.

 

צרו קשר

אנו מציעים מבחר רחב ביותר של מוצרי עיסוי ופתרונות אלטרנטיביים להקלה וטיפול בכאבים. במרוצת השנים סיפקנו מוצרים לאלפי לקוחות ואנו מזמינים גם אתכם להצטרף לציבור הלקוחות המרוצים שלנו. לשיחת ייעוץ עם נציג וקבלת פרטים נוספים חייגו: 054-7217555.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן
%d בלוגרים אהבו את זה: