הסדרי נגישות מדיקסקייר

הסדרי נגישות מדיקסקייר באולם תצוגה סניף – איסוף עצמי

 

שירות נגיש

הדרכות עובדים לשירות נגיש – הדרכנו והכשרנו את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.אמצעים חלופיים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני בטופס צור קשר , בשליחת פקס למספר -ובכתובת דוא"ל -יש לציין דרכי התקשרות למענה חוזר. 

נגישות אתר האינטרנט

אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט.לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות באמצעות טופס יצירת קשר שבאתר או באמצעות פנייה לרכז הנגישות.

פרטי קשר רכז הנגישות במדיקסקייר :

שם: רואי דיין

טלפון: 054-7215777

דואר אלקטרוני sales3@medics-care.co.il